Zrakoplov dvokrilac, hidroplan. Koristio se kao školski i sportski dvosjed. Konstruirao ga je inženjer Rudolf Fizir. Za potrebe ratne mornarice dobiva narudžbu da preuredi svoje hidroavione. Tako nastaju hidroavioni Fizir-Hdro s motorima Mars, Jupiter i Walter. Za svakog od njih konstruirao je podesive metalne plovke.
Muzejski Fizir FN imao je u izvornom stanju Walterov motor češke proizvodnje izrađen prema licenci u tvornici Vlajković u Beogradu. Postizao je brzinu između 60 i 130 km/h te najveću visinu od 4000 m. Zbog problema s klipom motora (prema dokumentaciji) motor Walter zamijenjen je motorom Siemens od 160 KS (118 kW) koji se i danas nalazi na avionu. Zbog izuzetnih uspjeha i kvalitetnih stručnih rješenja ovi hidroavioni su uspješno izrađivani u seriji od nekoliko stotina komada. Na njima je osnovnu obuku dobilo gotovo tisuću pilota. Fizir FN ima izvanredna aerodinamička svojstva. Mala dužina zaleta i spuštanja omogućavaju mu spuštanje i na najmanjim travnatim terenima. U zraku je veoma stabilan, sigurne konstrukcije i pokretljiv. Podesan je za ugradnju i drugih motora.
Darovatelj: Zrakoplovni savez Hrvatske, Zagreb